چگونه حجاب داشته باشیم و به زیبا ترین شکل دیده شویم.

داشتن حجاب و زبیا به نظر رسیدن امروزه دغدغه بسیاری از خانم های مسلمان در سراسر جهان و البته ایران است.به طوری که با شرع و اسلام  نیز مغایرتی نداشته باشد. 

اینک راه کارهایی را برای شما بانوان عزیزی که مایلید هم زیبا و هم با حجاب در جامعه ظاهر شوید ارایه می کنیم.

لطفا به ادامه مطلب بروید ….

 

اولا ظاهر خود را بشناسید و ان را دوست داشته باشید و و بدانید که ,که هستید.

دوما طوری لباس بپوشید که خلاقیت شما را نشان دهد و در شما حس رضایت را ایجاد کند.

سوما بدانید که در جریان جامعه و البته مد چه میگذرد و مطابق با ارزشهای اسلامی خود لباس بپوشید.راههای بسیاری برای داشتن یک حجاب ساده و راحت بدون انکه خود را دچار زحمت کنید وجود دارد.

 

 

اینجا راههایی را برای بهتر و زیبا تر به نظر رسیدن با حجاب برای شما ارائه می کنیم.

علاوه بر اصول و راهکارهای اصلی حجاب ,اینک راههایی جهت داشتن حجابی اسان و البته راحت به شما پیشنهاد می کنیم تا با اعتماد به نفس و راحت با حجابی دوست داشتنی و برای خوشنودی خداوند در جامعه حضور یابید.

1.لباسهایی با بافت و تر کیبات متفات  از حجاب(پوشش سر) بپوشید.

بهتر است که اگر لباسی دارید که قسمت بالای ان چین دار است از داشتن پیله در اطراف گردن و شانه ها خودداری کنید.یا لباسی با فرم چین دار نپوشید.زیرا چنین لباسی بیانگر شخصیت  و مکمل ظاهر شما به عنوان یک بانوی با حجاب نیست.قانون طلایی حجاب بر اساس مد این است که هر چه لباس از نظر بافت پر جلوه تر  است حجاب یا روسری و پوشش سر ساده تر باشد و بلعکس.

2.سبک خود در پوشش  را ساده  , تمیز و مرتب نگه دارید.

از هر انچه که حجیم گنده و پر زرق و برق  و گل و گشاد است پرهیز کنید .سبکی که ساده و مرتب است چه برای افراد مد روز و الا مد و چه افراد محجوب و میانه رو مناسب است.جزییاتی که در سبک خود استفاده میکنید باید چشم را مجذوب بهترین ویژگی ها کند.هر کس دارای یک ویژگی برجسته است >انرا بیابید و بر ان تمرکز کنید.اگر واقعا خواهان پوشیدن یک لباس رنگارنگ  تابستانی و بلند هستید بهتر است انرا با رنگی ملایم و مناسب رنگ های حجاب انتخاب کنید. یادتان باشد هر چه زرق و برق ها را کاهش دهید بهتر جلوه می کنید.

3.از ترکیب رنگهای بسیار پرهیز کنید.

اگر لباس شما دو رنگ است ,حجاب و روسری شما باید متناسب با رنگ غالب و اصلی لباستان باشد.مثلا حجاب و روسری صورتی و کفش و مانتوی صورتی اصلا انتخاب هوشمندانه ای نیست .پس کمی درباره ترکیب رنگ و هارمونی رنگها مطالعه کنید تا با حجاب ساده ,شکیل و زیبا یه نظر برسید.

4.یک نقطه مرکزی و کانونی را انتخاب کنید.

هنگام لباس پوشیدن یک نقطه کانونی را برای پوشاک خود انتخاب کنید .

 

موضوعات: حجاب  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...